Direktlänk till inlägg 9 april 2014

Livet startar om!

Av Linda Eriksson - 9 april 2014 09:34

Ja det har varir några tuffa månader med jobbiga besked som jag försöker smälta och ta mig vidare.
Fick veta att jag har IBS och att det gör mig sjuk och mycket värk. Började direkt med laktosfritt. Det blev bättre men känner ändå inte att det är helt okej.
I måndas åt jag massor av grejer som innehöll gluten. Oj oj oj vilken kväll jag hade efter det. Så nu har jag bestämt mig för att äta glutenfritt och laktosfritt och även börja träna. Skaffade mig ett gymkort igår ihop med gubben. Ska börja träna och ta hand om mig själv. Måste sätta mitt mående främst så jag sedan orkar ta hand om alla runt mig.

Idag ska jag hjälpa Annelie i sin butik. Ska bli kul.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Eriksson - 10 april 2014 19:53

Ja igår va det en helt underbar dag. Hjälpte min sambos syster i sin butik, det va skönt att kunna vara till hjälp efter min sjukskrivning. Skönt att känna sig behövd och kunna hjälpa sina nära och kära. Idag har jag bytt bil med min bror då han behö...

Av Linda Eriksson - 9 april 2014 13:33

Idag har jag varit på gymmet å tränat. Jätte skönt å gott för kropp å själ. Fick hjälp av en kille som jobbade där och vi gjorde ett träningsprogram. Har bokat vattengympa på tisdag kväll. Ska förhoppningsvis dit på fredag igen å köra ett pass tror j...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards